Comfort Home

Gestart als tweemanszaak evolueerde Comfort Home snel naar een dynamische bedrijf met zes werknemers. Zaakvoerders Jan Meheus en Rodney Vandemoortele leggen met buitengewoon succes de nadruk op ecologie, een klantgerichte service en een accurate uitvoering wanneer het gaat over de plaatsing van ventilatiesystemen.

Een uit haar voegen barstende zaak maakte de nood aan een duidelijke toekomstvisie evenwel actueel en laat net dat één van de specialiteiten van Kliek Creatieve Communicatie zijn. Na overleg en een SWOT-analyse stelde Kliek een concreet en praktijkgericht marketingplan op, perfect in lijn met de no-nonsense aanpak van beide jonge ondernemers.
Een krachtige communicatie die de expertise en het kwaliteitsvol streven van Comfort Home in de verf zetten, hoorde daarin thuis, net zoals een nieuw logo en een herkenbare en professionele huisstijl.

Het logo – twee horizontaal gespiegelde letters C die een letter H insluiten – zijn in elkaar hakende schakels die aan ventilatiekokers doen denken. Hoofdkleuren blauw en groen ondersteunen de baseline ‘your air, our care’ en benadrukken de link tussen isolatie, ventilatie en ecologie.

De nieuwe huisstijl, die start bij het logo en doorgetrokken wordt naar folders, advertenties, visitekaartjes, omslagen, een vernieuwde website en de belettering van de voertuigen, lanceerde Kliek met een opgemerkte campagne, waarin jonge superhelden een prominente rol spelen.


Klant

Comfort Home

Datum

Juni 2014

Categorie

Corporate identity - Print - Web

Terug naar overzicht