Project image

Etappe

  • Doelgroep: wielerliefhebbers / Opdrachtgever: Wielermuseum Roeselare / Type: fietsmagazine / Oplage: 2.000 exemplaren / Verspreiding: verkrijgbaar in de perswinkel en in het Wielermuseum / Frequentie: 1 x per jaar / Website: www.wielermuseum.be

Met ‘Etappe’ hield het Wielermuseum (Roeselare) een gedurfd nieuw wielermagazine boven de doopvont. Een wielermagazine als een rit. Geen proloog maar een heuse etappe, doorspekt met verhalen die dieper graven dan het collectief geheugen en eigenzinnige uitgangspunten. Een etappe, gegoten in een smaakvolle vormgeving – als een rit langs schilderachtige dorpjes, bevolkt met kleurrijke protagonisten. Die “smaakvolle vormgeving” is het resultaat van de jarenlange ervaring en expertise die Kliek Creatieve Communicatie opbouwde wanneer het gaat over kwaliteitsvolle magazines. Al vijf edities nemen wij de volledige lay-out voor onze rekening, zodat extra aandacht naar de inhoud kan gaan.