Project image

Mum Magazine

  • Doelgroep: (export) klanten / Opdrachtgever: Gediflora / Type: klantenmagazine / Oplage: 2.100 exemplaren (4-talig) / Verspreiding: naar klanten en op beurzen / Frequentie: 1 x per jaar / Website: www.gediflora.be

Gediflora, een wereldspeler op vlak van veredeling en vermeerdering van bolchrysanten uit Oostnieuwkerke, en Kliek Creatieve Communicatie werkten de voorbije maanden samen aan de creatie van ‘Mum’. Die afkorting van het Engelse chrysanthemum (een internationale benaming voor de rijkbloeiende typisch Belgische bolchrysant) en meteen ook een verwijzing naar het Belgian Mum-merk van Gediflora is nu dus ook de titel van een exclusief, viertalig magazine. Op 28 boeiende en vooral kleurrijke pagina’s krijgt het imago van de bolchrysant een boost en wordt de lezer meegenomen achter de schermen van een West-Vlaamse marktleider en wereldspeler. Vormgeving, inhoud en realisatie, Kliek kon in dit project het hele gamma aan expertise en ervaring kwijt.